هانتاي (هانما)

⚢♱𝕄𝕖𝕙𝕣𝕤𝕒♱⚢ · 11:40 1400/09/29

اومدم با نردبون 3 متر 32 سانتي خودموننننننننننننننننننن

هانتاي ياح ياح ياح

رمز موخواد مودونيد 😈

رمزو ميدم

بل بل😁

ا/ت:عررررررررررر هانما جونم

هانما:جانم

ا/ت :ببين خواهرم بيبي چكش مثبت شدم

هانما:😈😈

ا/ت:شيشر ايزافه خولدم

هانما:ديگه خوردي پس باس عواقبش بپديري

*فاتحه*

دستاتو بالا سرت قفل كرد

لبشو رو لبات قفل كرد و يكي از دستاشو روي عضوت ميماليد

نفس كم اوردي و هانما اينو از چشات فهميد و لبشو برداشت

هانما:سعي ميكنم بت سخت نگيرم بيبي گرلللل

ا/ت: ها...

هانما: بم نگو هانما فعلا بم بگو ددي

بدون هيچ حرفي لباسات ازز تنت در اورد  و شروع بع ماليدن سينه هات كرد

يكيو كرد تو دهنش اون يكي هم ميمالوند

توعم جز ناله و اه چيز ديگه اي ندالي بگي

يكهو دوتا از انگشتاش ميكنه توي عضوت و جيغ..........

همينجوري تو ي عضوت تكون ميده و جلو عقب ميكنه

(هانما انگشتاي كشيده اي دارهههه😈)

انگشتاش در مياره و با خوني كه روي دستش بود نيشخندي ميزنه(اين بشر جز نيشخند كار ديگه اي بد نيسسسسسس)

و ديكشو در مياره و فرووووووووو

و جيغ و سياهي و بيهوشي

ياح ياح ياح

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

هانما:

ا/ت بيهوش شد ترسيدم و بلند ش كردم به زور يه لباس تنش كردم و تا بيمارستان دوييدمممم

دكتري:اقاي هانما شوجي دوستتون هم خون زيادي از دست داده هم درد زيادي بش وارد شده....ناموسا اروم تر با اين بدبدخت رفتار كن

هانما: گومن فقط حالش خوب ميشه؟

دكتر:اره بابا

(دكتر شوخ طب)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

بهوش اومدم ديدم هانما كنارمه  بغلم كرد

اولين بار بود كه بغض كرده بود

هانما: ديگه اينجوري نگرانم نكن فهميدي؟

ا/ت: عاشقتم

در باز شد و بلههههههههههههه

______________________________________________________________________________________________________________

هانما:

يه پسري اومد تو و داد زد

توي لاشي و هرزه چه بلايي سر خودت اوردي جنده

ا/ت گفت :ا/د اينجا چيكار ميكني

بدون مغدمه (؟) اومد زد توي گوش ا/ت و ا/ت گريه شروع به گريه كرد

من گفتم:هوي تو كذوم خري هستي

ا/د:من داداش اين ننه جندم و تو كي هستي

از صندلي بلند شدم كه ترسيد

من دوست پسر ا/ت هستم

ا/د :تو هموني هستي كه اين بلا سرش اورده؟

حقش بود ميخواست نگه خواهرش بارداره

ا/ت :هر دوتون خفه شيد موخوام بخوابم

____________________________________________________

فينيششششششششششششش

عررررررررررر

مامانم سه تا دوست پسر داره من يكيم ندارمممممممممممممممممممممممممممممممممم😭