من پيوند دارم (1)

⚢♱𝕄𝕖𝕙𝕣𝕤𝕒♱⚢ · 16:39 1400/09/23

اين رمان من در اوردي منه

عررررررر

خيلي دوسش دارممممم

از افراد انيمه اي هم استفاده موكونم قول ميدم


(اگه برا انيمه ايه بگيدا)

تو اينه به خودم نگاه كردم

اره

بلاخره از خونه فرار كردم و براي خودم خونه اي خريدم

افتادم رو زمين و زدم زير خنده

___________________________________

من ريور هستم 16 سالمه توي خانواده فوق پولداري بودم ....كارت بانكيم توش پول بينهايت بود

خو منم نميتونستم اون خانواده كوفتي تحمل كنم و زدم به دل جاده

شايد بگيد خرم خو اره هستم .....خو چيكار كنم خسته بودم

ولي دوسش دارم.....من ....يه ديونممممممممممممممم...*خنديدن*

گوشيم برداشتم با زنگ و پيام ها مواجه شدم

سيمكارتم خورد كردم و زنگ زدم برام سيم كارت جديدي بيارن

زدم از خونم بيرون و به سمت پاساژ رفتم كلي برا خونم خريد كردم گفتم برام تو خونم بچينن

ميخنديدم

انگار مست بودم

اره مست بودم....مست مشروبي به نام شيطان

(فلش بك يك ماه پيش)

شب بوود شمع ها رو روي ميز گذاشتم و شروع به خوندن ورد هايي براي شيطان كردم

كه يكهو بيهوش شدم

سياه

 

 

 

 

 

 

 

 

نور قرمز.....و لوسيفر
با خنده به سمتش رفتم كه بهم خنديد

باهاش حرف زدم:لوسيفر سرورم شماييد*تعطيم كوچك*

دستتم رو گرفت:خودمم و به سمت مكاني منو برد

ازش خواستم شيطان پرست شم كه خنديد:واقعا

_اره ميخوام

خنديد و دستش جلوم دراز كرد

-باهام دست بده كه بهت بگم چيكار كني

دست دادم و بهوش اومدم

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

چطوره ؟
ادامش بدم ؟؟